Stanovisko k reklame na džúsy RAUCH |
|
|
Reklama RAUCH zase klame!(Stanovisko k reklame firmy RAUCH) Už je tu zase! Reklama na džúsy Rauch. Forma a obsah televíznej reklamy firmy RAUCH na pomarančový džús z posledných dní sú zavádzajúce a táto reklama je nebezpečná z nasledovných dôvodov: - odrádza od konzumácie surového ovocia
- parodizuje prípravu ovocných štiav zo surového ovocia
- zámerne navodzuje klamný dojem, že konzervovaná pomarančová šťava - navyše vyrobená z koncentrátu - je ekvivalentom konzumácie surových pomarančov
Upozorňujeme preto celú verejnosť, aby - a nedali touto klamlivou reklamou ovplyvniť
- nepovažovali konzervovanú pomarančovú šťavu vyrobenú z koncentrátu za náhradu ovocia
- konzumovali každý deň aspoň 100 g ovocia a zeleniny na každých 10 kg svojej hmotnosti, pretože to je najspoľahlivejšia a prirodzená cesta podpory imunity, prevencie rakoviny, aterosklerózy a mnohých iných ochorení.
Znovu tiež opakujem apel na Úrad verejného zdravotníctva s očakavaním, že zaujme oficiálne stanovisko k uvedenej reklame a upozorní verejnosť, že informácie podobného charakteru sú v rozpore s oficálnymi odporúčaniami Svetovej zdravotníckej organizácie a Ministerstva zdravotníctva SR. Prečítajte si Skoro všetko o šťavách...
|
|